Söka, beställa och betala för dina varor
Hur söker jag efter önskade produkter?

Genom att:
● Ange namn eller nummer på en produkt i sökrutan.
● Använda katalogen. För din bekvämlighet har vi delat in samtliga produkter i kategorier.

Hur beställer jag?

Välj de produkter du vill köpa och lägg dem i kundvagnen. Innan du bekräftar din beställning, kan du justera antal, ta bort eller lägga till nya produkter. Har du valt allt du behöver? Klicka på "Till kassan". Sedan väljer du leverans- och betalningsmetod. Dubbelkolla för säkerhets skull så att allt är rätt ifyllt, innan du trycker på knappen "Köp nu".

Hur betalar jag?

Vi förser dig med flera olika betalmetoder. Då kan du välja den som passar dig bäst.
● Sofort;
● Direktbetalning;
● betalning via banköverföring;
● betalning med bankkort;
För mer info om varje tillgängligt val, besök denna sida.

Finns det några lägsta eller högsta ordersummor?

Minimumbelopp för en beställning är 99.00 kr.

Hur vet jag att min beställning registrerats?

Så snart du har gjort din beställning, får du ett mail med en bekräftelse.

Kan jag göra en beställning i webbutiken utan att vara registrerad?

Du behöver inte registrera dig för att göra en beställning. Du kan logga in genom din profil på sociala nätverk som Facebook och Google+ eller PayPal och Amazon konton.

Hur kan jag ändra i min beställning?

Du kan inte göra några ändringar på webbplatsen efter att du har fått denna bekräftelse. För att göra ändringar på din order så måste du ringa på +46 101 38 90 91 eller använda återkopplingsformuläret.

Kan jag se status på min beställning?

Ja, du som registrerad användare kan kontrollera orderstatus på ditt personliga konto på sidan http://www.dhl.se/sv.html.

Leveransvillkor
Hur snabbt levereras mina varor?

Leveranstiderna för varor som finns i lager är:
● Tyskland - 1-3 dagar;
● Övriga Europeiska länder - 3-5 dagar.

Hur mycket kostar fraktavgiften?

Leveranskostnader inom Sverige:
89.99 kr— för beställningar under 600.00 kr;
0 SEK — för beställningar över 600.00 kr.
Vid beställning av skrymmande varor till en summa överstigande 600.00 kr rabatteras leveranskostnaden med 50%. Vår personal kommer meddela dig om den exakta fraktkostnaden direkt efter att beställningen har blivit gjord. Dessa villkor gäller ej express eller internationella leveranser. Du hittar mer information om det i avsnittet "Försändelse".

Hur vet jag min beställning har skickats?

Så snart ditt paket har skickats så meddelar vi dig via e-post.

Kan jag spåra mitt paket?

Du kan spåra ditt paket på hemsidan http://www.dhl.se/sv.html. Klicka på länken och ange spårningsnummer.

Jag har inte fått alla varor jag har beställt. Vad ska jag göra?

Om några av varorna inte har skickats till dig så kontaktar du oss på telefonnumret +46 101 38 90 91 eller via återkopplingsformuläret. Det är möjligt att de produkter som du köpt levereras i flera leveranser, och de kan komma på olika dagar.

Vilka fraktföretag samarbetar ni med?

Vi samarbetar med DHL expresspost.

Returer och avbeställning
Kan jag avbryta mitt köp?

Tyvärr inte. Vi behandlar beställningarna så att dem kan skickas ut så snabbt som möjligt.

Kan jag returnera produkter som jag inte är nöjd med?

Du kan returnera en vara inom 14 dagar efter mottagandet. Följande kan inte returneras: livsmedel i öppnad förpackning, ömtåliga produkter, läkemedel, hygienartiklar och skräddarsydda produkter.

Hur returnerar jag varor?

Vänligen ring oss +46 101 38 90 91 och vi berättar vad du behöver göra för att returnera dina varor. Du skall skicka tillbaka varorna. Efter vi har mottagit och gått igenom dem, ger vi dig en fullständig återbetalning. Mer information om produktreturer finns på sidan "Köpvillkor".

Hur får jag mina pengar tillbaka?

Vi ger våra kunder en full återbetalning så snart vi har tagit emot och kontrollerat produkten. Vi återbetalar dina pengar på samma sätt vi har fått dem på. Vanligtvis tar det från två till fyra arbetsdagar.

Rabatter, klipp och specialerbjudanden
Vilka rabatter och erbjudanden kan jag använda just nu?

Alla aktuella kampanjer hittar du i avsnittet "Bästa erbjudandena". Dessutom får du 5% rabatt på ditt första inköp när du prenumererar på vårt nyhetsbrev.

Hur hittar jag alla erbjudanden och rabatter?

Prenumerera på vårt nyhetsbrev och missa aldrig ett erbjudande. Men vi lägger också alltid ut information om rabatter och kampanjer på våra sidor på sociala nätverk.

Rabatterade produkter: varför är de så billiga, är allt okej med "bäst-före"datum?

Vi säljer som princip inte produkter nära utgångsdatum. Våra specialerbjudanden är gåvor till dig. Vi har säsongsrea, temakampanjer och rabatter kopplade till events.

Kundservice
Jag har frågor. Vem kan jag fråga?

Om du inte hittar svaret på din fråga i FAQ-avdelningen, ring oss +46 101 38 90 91 på vardagar från 9:00 To 6:00 eller använd kontaktformuläret.

Hur hittar jag butiken i sociala nätverk?

Vi finns på Facebook, Twitter och Google+. Klicka på länkarna, prenumerera på våra profiler och håll dig uppdaterad med de senaste nyheterna i vår webbshop.

Kvalitetsgaranti
Erbjuder ni produktgaranti?

I enlighet med lagarna i Tyskland är alla produkter i vår butik täckta av garanti. Garantitiden är 24 månder från leveransdatum.

Det finns en hel del kopior som säljs på Internet. Kan jag försäkra mig om högkvalitativa produkter?

Vi samarbetar bara med de officiella distributörerna från världsledande producenter, det gör att vi kan garantera originalkvalitet på våra varor.

Vad omfattas inte av garantin?

Garantin kan inte tillämpas om produkten skadats på grund av:
● Felaktig användning av kunden eller tredje part;
● Uppsåtliga eller oavsiktliga skador från kunden eller tredje part.

Hittade du inget svar på din fråga? Ring oss, eller skicka ett mejl

Kontakter